loading...
دانلود فیلم سریال،بازی،نرم افزار و...
مرتضی فاریابی بازدید : 444 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (2)

دانلود بازی فوق العاده زیبای مسابقات حرفه ای ماشین سواری Race 07 Official WTCC

official-race-team-manager-launc-620x3501

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

بازی فوق العاده هیجان انگیز Race 07: Official WTCC توسط کمپانی SimBin اسپانیایی ساخته شده است و که به جرأت می توان گفت یکی از بی نظیرترین بازی های ماشین سواری است که گیمر را به دنیایی فراتر از یک بازی ماشین سواری و دنیای مجازی خواهد برد. شرکت Viva Media نسخه جدیدی از این بازی زیبا را در اکتبر ۲۰۰۷ منتشر کرد، که در آن امکانات بیشتر و بهتری به بازی افزود و تغییرات محسوسی در موتور گرافیکی آن اعمال کرد. یکی از قوی ترین ویژگی های این بازی پرداختن به جزئیات و ریزه کاری هایی در امر رانندگی و طراحی مدل های مختلف ماشین های مسابقه ای است

 

بدین ترتیب که  بیش از ۳۰۰ خودرو در ۹ کلاس مختلف در بازی به چشم می آید که هریک از آن ها با توجه به ویژگی های طبیعی و واقعی خود شبیه سازی شده اند که گیمر را مجذوبِ زیبایی و طبیعی جلوه دادن خود، خواهند کرد. نحوه جاگیری و تعویض دید دوربین در بازی به طور حرفه ای تعبیه شده است و همین امر یکی دیگر از عوامل واقع گرایی بازی است. وجود بیش از ۳۲ مسیر مسابقه و پیست های حرفه ای مسابقات در سرتاسر دنیا باعث شده است تا در هر بار بازی مسیر مسابقات برای گیمر تازگی داشته باشد. امکان بازی انفرادی، چند نفره و آنلاین نیز ممکن است و شما می توانید بازی را به صورت آنلاین نیز اجرا کنید. در کل می توان این بازی را بسیار حرفه ای تر و قابل تر از بازی های مشابه دانست چرا که تمام ویژگی ها و هیجانات ناشی از مسابقات را به بازیکن منتقل می کند و باعث می شود گیمر ساعت ها مجذوب محیط زیبا و طراحی های فوق العاده آن شود. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب تصاویری از محیط بازی که هریک از آنها نشانگر زیبایی بازی است مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP /Vista / 7
Cpu: 1.7 GHz Intel Pentium 4 or 100% compatible
Ram: ۲۵۶ MB
Video Cards: 3D Accelerator DirectX 9 compatible graphics card with 256 MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.0
Hard Drive: 2.5 GB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم دانلود 98 بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

دانلود بازی مسابقات حرفه ای ماشین سواری Race 07 Official WTCC

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود آهنگ در تاریخ 1403/01/21 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

ایزی موزیک یک سایت دانلود آهنگ است که امکان دسترسی آسان و بدون محدودیت به هزاران آهنگ از سراسر ایران و جهان را فراهم می‌کند. این سایت با رابط کاربری ساده و کاربرپسند، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را پیدا و پخش کنند، همچنین با قابلیت‌های مختلفی نظیر پیشنهادات موسیقی بر اساس سلیقه کاربران، تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی را بهبود می‌بخشد. ایزی موزیک همچنین امکان پخش آنلاین و دانلود آهنگ‌ها برای گوش دادن آفلاین را نیز فراهم می‌کند.

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
تبادل لینک هوشمند

تبادل لينک هوشمند : براي تبادل لينک ابتدا مارا با عنوان اين دانلود بهترين سايت براي دانلود فيلم،نرم افزار،موزيک،بازي و... وآدرس http://indnld.rzb.ir لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد و بهترین مطالب سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم. امیدوارم با تلاش زیاد ما و حمایت شما بتوانیم نیاز دانلود شما را برآورده کنیم. وبلاگ دانلود فیلم، آهنگ، نرم افزار، بازی و ... با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در وب نگذاریم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 848
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 912
  • بازدید ماه : 7,026
  • بازدید سال : 40,287
  • بازدید کلی : 717,100
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ